ДІЯЛЬНІСТЬ МО ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ

Методичне засідання 

Ментальне (психічне) здоров"я – це стан психічного благополуччя, яке дозволяє людям справлятися з життєвими стресами, реалізовувати свої здібності, навчатися й працювати, а також робити внесок у життя суспільства.

27 жовтня у Майданській гімназії відбулось методичне засідання практичних психологів та соціальних педагогів Ямницької ТГ на тему: «Як захистити своє ментальне здоров’я в умовах постійного стресу». Маряна Івасів та Зінаїда Цюпа провели з учасниками практичні арт-техніки, які були спрямовані на самопізнання, наповнення ресурсом та пошук шляхів зниження стресу.
Марія Гергелевич  поділилась досвідом використання у роботі із здобувачами освіти квесту на тему: «Ментальне здоров’я», учасники мали можливість виконати деякі практичні завдання із станцій.
Керівник МО, Олександра Крута, познайомила соціальних педагогів та практичних психологів із методикою В.Назаревич «Терапевтичний їжачок».
На завершення зустрічі учасники створили власну капсулу Сили, наповнюючи її тим, що їм дає силу та енергію, а також розмалювали патріотичний пряник, адже «енергію ми здобуваємо в діяльності, яка приносить нам задоволення».







Ментальне (психічне) здоров"я – це стан психічного благополуччя, яке дозволяє людям справлятися з життєвими стресами, реалізовувати свої здібності, навчатися й працювати, а також робити внесок у життя суспільства.
27 жовтня у Майданській гімназії відбулось методичне засідання практичних психологів та соціальних педагогів Ямницької ТГ на тему: «Як захистити своє ментальне здоров’я в умовах постійного стресу». Маряна Івасів та Зінаїда Цюпа провели з учасниками практичні арт-техніки, які були спрямовані на самопізнання, наповнення ресурсом та пошук шляхів зниження стресу.
Марія Гергелевич  поділилась досвідом використання у роботі із здобувачами освіти квесту на тему: «Ментальне здоров’я», учасники мали можливість виконати деякі практичні завдання із станцій.
Керівник МО, Олександра Крута, познайомила соціальних педагогів та практичних психологів із методикою В.Назаревич «Терапевтичний їжачок».
На завершення зустрічі учасники створили власну капсулу Сили, наповнюючи її тим, що їм дає силу та енергію, а також розмалювали патріотичний пряник, адже «енергію ми здобуваємо в діяльності, яка приносить нам задоволення».

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА

Триваюча широкомасштабна збройна агресія російської федерації проти України викликала стрес у всіх учасників освітнього процесу. За таких умов істотно зростає роль психологічної служби у системі освіти щодо забезпечення своєчасного і систематичного надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Під час інструктивно-методичної наради практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти Ямницької ТГ було розглянуто питання щодо основних завдань роботи спеціалістів у 2023-2024 навчальному році, опрацьований документ «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023-2024 навчальному році». Також обговорено основні напрями роботи, які повинні бути включені в план роботи практичних психологів та соціальних педагогів, враховуючи воєнний стан та виклики часу.



СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

26 березня відбулося засідання методичного об’єднання  практичних психологів та соціальних педагогів Ямницької ОТГ. Керівником МО Крутою О.М було  проведено on-line семінар на платформі ZOOM  на тему: «Організація психологічної on-line-діагностики. Робота з Google Формою».

В рамках on-line семінару було  розглянуто мету, завдання та види інтернет-діагностики; обговорено етапи підготовки, переваги й недоліки on-line-діагностики.

Практичний психолог Павлівського ліцею Червак Христина  презентувала практичне застосування Google Форм в дистанційній роботі працівниками психологічної служби: наголосила на перевагах застосування Google Форм; надала пропозиції щодо застосування Google Форм в дистанційній роботі; в on-line режимі провела демонстрацію поетапного створення Google Форм з роз’ясненням.

Семінар традиційно завершився обміном вражень щодо проведеного заходу, під час якого учасники надали позитивний зворотний зв’язок щодо актуальності заявленої теми та формату проведеного заходу.





СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ  (ZOOM)

«Проективні методики у роботі з дітьми. Символ дерева»

Мистецтво - невидимий місток, що поєднує два протилежні світи: світ фантазії та реальності. Часто таємні бажання, підсвідомі почуття та емоції легше викласти у творчості, ніж виразити у словесній формі. Тому останнім часом великої популярності набуває метод лікування за допомогою художньої творчості, або арт-терапія. 

Арт-терапія — дієвий метод роботи навіть з найпроблемнішими дітьми. Її метою є не навчити дитину малювати чи ліпити, а допомогти впоратися з проблемами, почати виражати власні почуття. На основі виробів, що створює дитина, ми можемо краще зрозуміти переживання дитини, природу її емоційного стану. 

З метою ознайомлення працівників психологічної служби з методикою проведення арт–терапевтичних технік в умовах освітнього у закладу 5 лютого відбулося он лайн засідання (ZOOM) методичного об’єднання практичних психологів Ямницької ОТГ з теми: «Проективні методики у роботі з дітьми. Символ дерева».  

Керівник МО, Олександра Крута,  ознайомила учасників з історією виникнення та розвитку арт–терапії, зазначила її види та переваги застосування, окреслила задачі арт-терапії в контексті розвивальної та терапевтичної роботи. В ході засідання практичні психологи та соціальні педагоги долучилися до виконання роботи за методикою «Три дерева», мета якої є дослідження внутрішньо сімейних стосунків. 

Підсумовуючи, учасники відмітили, що спектр проблем, у вирішенні  яких можуть бути використані техніки арт–терапії, доволі широкий: внутрішньо та міжособистісні конфлікти, кризові стани, зокрема вікові кризи, травми, під час консультацій для дітей та підлітків. Також, Арт–терапія відкриває простір для творчих пошуків практичного психолога та соціального педагога.








СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

 «Збереження психічного здоров»я педагогів»


















СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ 
«Формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами»
















Немає коментарів:

Дописати коментар